Forside

mandag 31. mai 2010

Tapas

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter hyggelig kveld med styret i borettslaget. På menyen stod tapas. Alltid godt. Man bør kanskje drikke rødvin til? Jeg hadde litt hvitt i glass, synes det var helt fint jeg:)

PA har styrt huset i hele dag og sitter nå med tapasrester og pcen på fanget. Jeg er heldig som har en mann som kan ordene opp! Mor har vært innom et par ganger og bidratt hun også. Snille, snille mor. Jeg vet ikke hva vi skulle gjort uten svigermorg og svigerfar i nærheten!

Denne uken har jeg faktisk tre kvelder ute av huset. Det er jo ikke helt vanlig. Blir mye hyggelig skravling, god mat og vin ihvertfall. I morgen får vi besøk av venner på grillmiddag. Jeg kan jo ikke annet enn å glede meg over å være omgitt så mange hyggelig mennesker!

Nå må jeg krype inn i sengen og få min sårt trengende skjønnhetsøvn;)

klem

Ingen kommentarer: