Forside

tirsdag 27. juli 2010

Hverdag igjen

God morgen,

Dagen min starter klokken seks igjen. Nå er det jobb og normal hverdag igjen på meg. Egentlig synes jeg det er litt godt også. Barna våre er rutine mennesker så hverdager fungerer ofte bedre enn helger og ferier for dem. Nå for eksempel våkner H altfor tidlig og det ender med at han sovner på sofaen i løpet av dagen. Da får han ikke alltid sove til vanlig tid på kvelden igjen. Sånt synes jeg er slitsomt. I går kveld endte det med at jeg tok både H og V inn i sengen vår og la dem der. Da sovnet jo jeg også selvfølgelig. Jeg er ofte mye trøttere enn dem tilsammen;) Så i natt har jeg fått nesten 9 timer søvn.

Nå må jeg avslutte frokost og bloggings her og komme meg på jobb. Der venter en god del. Kontoret vårt har vært ubemannet en uke og da hoper jo ting seg litt opp.


(litt rart bilde fra vi var på Bygdøy)

Glad tirsdag hilser vi fra Skansen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Rart med det - ferie er deilig men det er nesten enda bedre å komme tilbake til rutiner igjen...

Men denne hemmeligheten din da - forblir den hemmelig?!