Forside

torsdag 5. august 2010

Hverdagen er på plass

Vilde ser ut til å ha funnet plassen sin i barnehagen allerede. Det tok jo sånn ca et kvarter! Haje sa hun i det vi hadde kommet inn i garderoben. Ville knapt ta av seg skoene før hun løp inn og begynte å leke. Jeg må jo bare glede meg over at det går så fint, men dere vet det er en rar følelse å skulle gi ansvaret til andre...


På vei

Søskenkjærlighet! Litt tull og tøys må til på veien. H er så stolt over at V er i barnehagen hans.

Storebror har fått ny sekk og nå kjører han helst sparkesykkel til barnehagen

Veien til barnehagen gikk som en drøm i dag tidlig. H ruller avgårde med sekken på ryggen. Vilde er opptatt av hva H gjør hele tiden. Så da går det fort og greit å komme frem. Vi har dessverre et lite stykke å gå, og noen ganger kan det være en skikkelig utfordring å komme frem.

Jeg har hatt min vanlige fridag. Det var en merkelig følelse å rusle hjem uten vogn etter å ha vært i barnehagen. Jeg var bare meg! På veien møtte jeg en mamma fra min første barselgrupp og vi ble sittende å prate på en benk. Deilig å ha tid og mulighet til sånt. Jeg er virkelig glad jeg har denne fridagen!


Vi, eller dvs Pernille har sin søte venninnne på besøk et par dager også. Men til tross for at vi har 4 barn i hus og innkjøring i barnehage føler jeg at hverdagen er på plass og ting er på stell. Om dere skjønner:)

I kveld skal jeg ta til fornuften og komme meg i seng tidlig. Dvs NÅ. Snart banker helgen på!

Ingen kommentarer: