Forside

mandag 6. september 2010

Foreldremøtetid

Like sikkert som at høsten har kommet, kommer også foreldremøter som perler på en snor. I dag kunne jeg ha vært på to stykker, men hadde ikke mulighet til å rekke mer enn ett. Så da ble det naturligvis foreldremøte i 5. klasse jeg gikk på. Speideren får jeg ta en annen gang.

P sin klasse har fått ny lærer. En ung, kjekk og fornuftig mann vil jeg si. (Så ung at jeg følte meg gammel!) Han var ryddig og engasjert. Pernille er veldig fornøyd, og det er mor også :)

Det blir mye skravling etter sånne møter, jeg kom ikke tuslende hjem før PA hadde lagt både V og H. Min superMann! :)

Ettermiddag og kveld har forsvunnet for meg, nå skal jeg sove i sengen min om 15 minutter. Det er på tide å hente seg inn litt på søvn-fronten nå (les igjen). Henrik sa til meg her om dagen at jeg måtte bli strengere (4 år og overfornuftig;)), jeg må nok bli strengere med meg selv også ja:)

Vilde og Henrik har kost seg med PA og Mor i kveld. Vi måtte ha litt hjelp til kjøring til Speidermøte i dag. I morgen har vi invitert oss selv på middag til Mor. Det gleder vi oss til! Pernille skal på forfattertreff på bibliotektet da. Alltid noe;)


Vår lille klatremus i ettermiddag. Hun står på porten, lukker opp låsen og svinger seg ut....
Dette får bli dagens takk for idag bilde!

Ingen kommentarer: