Forside

søndag 31. oktober 2010

Hallo der!

 En hektisk, men veldig bra helg er over. Her har besteforeldre vært på besøk hele helgen til alles glede! En del små fiksing ble gjort også denne gangen. Det er alltid halvferdige prosjekter hos oss, som i en travel hverdag blir glemt. I går fikk jeg ryddet kjellerbod og sortert leker av alle ting. Absolutt nødvendig, men ikke noe jeg har prioritert. Smarte kroker har kommet opp på veggene så nå henger både ski, staver og bildekkene fint. Masse ting og tang er sendt til bruktbutikken i Kragerø. Vi har fått en romslig bod igjen. Så lenge der varer ;)

Litt kaffekos har det selvfølgelg blitt tid til. Eplekake med is er en høstfavoritt!

I går kveld booket jeg og PA inn i festlokalet i borettslaget og hadde fest med gode venner.

Menyen bestod av bruschetta til forrettt, lasagne til hovedrett og Josteins ostekake til dessert! Så godt alt sammen. Det ble masse skravling, latter og fjas. Akkurat som vi liker det!

PA og jeg overnattet like greit på en sovesofa i festlokaket. Jeg ble så trøtt utpå kvelden, litt dårlig vertinne.. Formen min var dessverre ikke helt på topp. Vi våknet ihvertfall ganske uthvilte i formiddag og ruslet hjem til glade barn og trøtte besteforeldre;)

Halloween har vi hoppet over i år, P ble invitert bort og H bryr seg ikke om det enda. Men noen  har ringt på her og fått godteri. Det er vel bare å innse at det er en tradisjon som har kommet for å bli. Vi tar det litt som det kommer:)

Jeg må avslutte helgen med å skrive et møtereferat. Håper dere har hatt en fortryllende helg!

Ingen kommentarer: