Forside

lørdag 13. november 2010

Enebarn

Min kjære P nyter i øyeblikket å være "enebarn". Det siste døgnet har hun vært eneste barn hjemme. H og V er hos Mor og Farfar, vi fikk nettopp rapport fra natten. Som ikke hadde vært så verst. PHU! Jeg er alltid litt redd for at de ikke skal få sove når de har barna på besøk.

Det er STOR forskjell på å ha en 10-åring og det å ha små barn i hus. I går kveld gikk vi alle tre (P, PA og jeg) på indisk restaurant og spiste god mat. Noen ganger så føler jeg at P vokser fra meg, hun har blitt så voksen på mange måter. Jeg er da ikke så gammel at jeg kan ha en så stor datter??? ;)

Så i natt har vi sovet godt her, frokosten er nettopp inntatt, og jeg er i gang med vask og fiks til vi drar i morgen. PA skal straks hente hjem H og V. H skal nemlig i bursdag hos nabo-gutten klokken ett.
 På sms med bestisen!
P var hos frisøren på torsdag og fikk en litt mer "voksen" klipp, nå er det visst slutt på tuppe-klippen. Jeg måtte tilogmed betale for dame klipp. Over 10 år. Gosh!

1 kommentar:

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Vi önskar er en UNDERBAR resa darlings! Här är det igen snö alls :) Puss & Kram!