Forside

søndag 26. desember 2010

Hverdagen venter

Etter tre korte dager med julekos er det hverdag igjen for min del. Bare to dager med jobb så er det  ferie igjen. Jeg gleder meg til  2013, da faller julaften på en onsdag;)

Henrik er litt trist for at julaften er over, så masse glede og forventing og så er alt over på noen timer. Så mange timer på julegavehandling og innpakning må jeg innrømme at jeg tenker. Det er ikke lett å finne på fine, smarte, morsomme, nyttige og koselig gaver alltid... jeg er bedre på å gi spontane gaver enn planlagte gaver om dere skjønner hva jeg mener?
En annen ting jeg funderer på er om jeg skal legge ned  hele husmor-bloggen min fra nyttår. Jeg ser at det er ganske mange som titter innom her hver dag, men jeg vet ikke helt om jeg har nok å skrive til å holde bloggen igang. Innleggene jeg stadig tenker at jeg skal skrive finner jeg ikke tid til lenger. Det blir mye oppramsing av dagen og selv synes jeg det er ganske kjedelig å lese hos andre... 
I kveld er jeg negativ dere;)

Ingen kommentarer: