Forside

onsdag 5. januar 2011

Fort gjort

Jeg var så full av energi da jeg kom hjem fra jobb og gikk løs på husarbeidet rett etter middag. Men så skjedde noe og jeg ble sittende fast i sofaen, fort gjort  ;)  Kleshaugen som skulle brettes og legges på plass ligger i en ved siden av meg her og badet flyter av rusk og rask etter bad og kveldsstell.
Både H og V var super trøtte i kveld og sovnet sammen i vår seng. Det hender de får gjøre det når jeg er alene med dem (PA og P var på svømming). Jeg synes det er koselig, og så lenge det ikke er hver dag tror jeg ikke det skader. De har mye gøy sammen for tiden, i dag sa Henrik  til Vilde at det jammen var bra hun kom til oss. Mitt mammahjerte smeltet!


Det er på tide å krype ut av det varme pleddet og inn i sengen. Husarbeidet får vente til i morgen!

Min fine, pjuskesyke mann. Tror han trenger litt søvn også:)

God Natt

Ingen kommentarer: