Forside

fredag 14. januar 2011

God morgen, fredag

I natt drømte jeg mye rart, blant annet at Vilde falt ned en trapp og sovnet rett etterpå. Jeg ringte jobben og sa jeg måtte være hjemme fordi V var så sliten... For en grusom drøm! Jeg ville aldri latt henne sove etter å ha falt ned en trapp. Gosh!

Foto Josefine
Vår lille rampete solstråle- vi elsker deg!

Henrik ble vekket av at stomiposen hans hadde løsnet i dag tildlig, det er det verst tenkelige. Men han tar det så fint, han forstår at det bare må ordnes opp i. Enda så brutalt det er å bli satt i dusjen rett fra sengen. Han husker ikke hvordan livet uten pose på mage var, og har blitt så tålmodig i forhold til alt som følger med stomi nå. Jeg blir rørt av å tenke på det!

Nå har fredagen kommet og helgekosen er like rundt hjøret. I kveld skal jeg til en kollega på jentetreff. Gleder meg! Det må bli litt tidlig kvelden for min del, i morgen skal rommet til H fikses og ny seng skal monteres. 

Glad fredag venner!

1 kommentar:

Mariann sa...

God helg Ashi. Kos deg på jentekveld og fiksing av H sitt rom i helgen.
KLEM