Forside

tirsdag 25. januar 2011

Inspirert

I dag er jeg bare mamma. Vilde har blitt skikkelig forkjøla og har feber. Jeg går ennå i pysj, det er ikke mye rom for egen pleie med sykt barn i hus. Min samvittighet for jobben gnager alltid når jeg må være hjemme. Jeg setter alltid barna foran alt, og har heller ikke en så viktig jobb at det er krise om jeg er borte. Men, ja dere skjønner sikkert...

Nå har vi ihvertfall nettopp spist lunsj her, inspirert av et tips fra siste MAMMA, av Margit Vea. Hun har laget en fin kokebok for barnefamilier. Henrik og jeg fikk smake flere go`biter i går på visningen til Mamma og Meandi.



Min variant
Til sprø pizza trenger man tortillalefser, tomatsaus (jeg brukte tomatpurè), ost og fyll etter eget ønske. Feks skinke og ananas. Det ble såå godt,! Perfekt til lunsj med en god salat til (det hadde ikke jeg i dag altså)

I dag tror jeg Vilde har sagt maaaaaaaaammaaaaaaa 1000 ganger og ordet UP (vi er litt internasjonale :))) følger rett etter. Med andre ord det blir mye bæring og kos i dag.

God tirsdag til dere

Ingen kommentarer: