Forside

søndag 30. januar 2011

Orden

Vår helg har gått med til å få barna friske og samle litt ny energi. Jeg tror vi har lykkes :) Litt snørr er det forsatt å spore, men feber og hoste er borte vekk!
I dag var de ute å lekte i snøen, solen strålte, går jo ikke an å sitte inne da. Frisk luft er alltid bra. Jeg har bakt gulrot kake og vasket hus. Og så har min garderobe fått en gjennomgang. Nå ser det ikke ut som jeg har klær igjen... Mye ble pakket bort, noe skal gis til Team Albania og noe kastes. Jeg ser jo at min garderobe består av 90 % tunikaer og tights! På tide med forandring kanskje...
Det er ganske stusselig dette her altså!

Det er alltid godt å få en sikkelig rydddings i klesskapet, ikke minst er det deilig å kunne åpne sokkeskuffen og finne to like sokker på første forsøk ;) 

Dagen min skal avsluttes med et  varmt bad, hudpleie og en god bok.
Håper dere har hatt en fin-fin helg!

Ingen kommentarer: