Forside

søndag 7. august 2011

Det bor en baker

Da vi kom hjem i dag fikk jeg så lyst til å bake. Tror ikke jeg har bakt noe i hele sommer? Egentlig hadde jeg lyst på boller, men for å redusere litt på sukkerinntaket ble det grove rundstykker i stede. Vanligvis bruker jeg vann i deigen, men vi hadde melk som gikk ut i dag så da brukte jeg opp den.Økonomisk vet dere :)
Det ble på slump som jeg pleier og med de ingrediensene vi hadde: Gjær, melk, smør, salt, speltmel, havregryn, grov rugbakst og linfrø. Knadd i hop til en halvfast smørje:)



To brett fiks ferdige rundstykker til kveldsmat. Og i morgen blir det fiskeburger med disse rundstykkene til middag. Gjett om jeg føler meg som super-husmoren nå da, har halve middagen klar til i morgen allerede ;)

Dagen min skal avsluttes med et realt SPA, ansiktsmaske og hårkur PLUSS en god bok mens jeg vaker i badekaret. LYKKE!

1 kommentar:

Mariann sa...

Litt av ei husmor du :)
Regner med at du hadde en vellykket middag med fiskeburger idag!! Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

KLEM