Forside

tirsdag 2. august 2011

En ny start

August er her og hverdagen er i gang for fullt igjen. Pernille sa til meg i dag at jeg så syk ut. Det var jo hyggelig sagt ;) Ferien har vært super, men dessverre fyllt av en god del migrene-plager. Migrene i tillegg til lange arbeidsdager siste uken har ikke akkurat gjort susen :)

MEN nå er begynner ting å se normale ut igjen. I dag gikk jeg hjem til vanlig tid! Hentet mine kjære i barnehagen og kom hjem til god middag. LYKKE! Henrik og Vilde er så glade for å være tilbake i barnehagen igjen og Pernille har fått sin bestis hjem fra ferie. Alle hjerter gleder seg!

Jeg har bestemt at fra i morgen blir det en ny start, bort med migrene og stress, inn med gode hverdagsrutiner. Det får vi til :) Helgene fremover skal vi bruke til avslapping og kos i Sverige. I år handler det om å få mest mulig ut av sommeren slik at energilageret er fullt til vinteren.

Klem til dere alle!

PS. Det blir snart en slags "ny start" for bloggen min også. Jeg er kjempe spent :))

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Håper formen kommer seg...tungt med migrene...Ja vi å skal komme inn i hverdagsrutiner og skal bli så godt...

Ashi sa...

Takk! Ingen tegn til migrene i dag faktisk :)) Hverdagen er fin synes jeg:) klem