Forside

lørdag 27. mars 2010

Earth Hour

Vi har slukket lyset for Earth Hour og sitter her med masse tente telys. Henrik sovnet på sofaen i ettermiddag og har vært våken litt lenger enn vanlig i kveld. Vi hadde det så gøy på turn i dag, tok oss helt ut både store og små! Da vi kom hjem måkte jeg og Henrik terrassen fri for snø, så vi var begge litt sigene i ettermiddag. Jeg klarte å holde meg våken helt til jeg la Vilde, da ble det en halv times dupp på meg:)

(Earth Hour er en global kampanje for å skape bevissthet om de menneskeskapte klimaendringene, der deltakerne slukker lyset i én time mellom klokken 20.30 og 21.30 lokal tid.)

1 kommentar:

Mammadamen sa...

Hei igjen, og takk for fin lykketipskommentar! Det høres ut som dere har mye lykke akkurat nå:) Og jeg tenker nok at du er en dame som er flink til å skape mye lykke i hverdagen din, men her kommer et lite lykketips (som lovet).

Lykketips nr. 55
Lag familiens lykkekalender! Hvilke dager er familiens merkedager for lykke? Når sa for eksempel barna Mamma og Pappa for første gang? Når giftet dere dere? Hvilke dager er dere alltid samlet - på ferie, i jula, i påsken? Plasser alle dagene på kalenderen, og gled dere til neste lykkedag. God påske!