Forside

tirsdag 30. mars 2010

Vi pakker

Solen stråler men den eneste som nyter det i dag er Vildisen. Hun sover søtt på terrassen! Vi andre gjør oss klar til påskeferie. Det vil si Henrik har besøk av sin kjære Solveig og de leker kapein Sabletann:)

Akkurat nå flyter det av klær som skal hit og dit, PA rydder og ordner kjøkken. Han storshoppet i Sverige i går så nå er frysen full av middager.
Jeg liker å ha orden i huset før vi drar bort, alltid godt å komme hjem når det er rent og ryddig. Så nå får jeg vel bare henge i her;)

3 kommentarer:

Ida,Isak, Line og Jarle sa...

jeg har sånn "regel"/ønske om å alltid vaske huset og ha det helt strøkent før vi drar på ferie.Er så utrolig deilig å komme hjem til,er alltid sliten etter reisinga. Godt å høre at du og er lik,et par venninner som synes jeg er rar:) GOD tur!

Anonym sa...

Hei! Har lest bloggen til Josefine en stund og har gjennom den dumpet inn her også. Har lagt merke til at du "skriver svensk" slik som Josefine, med sovemorgen og Vildisen. Jeg tipper det er påvirkning fra henne? Alltid morsomt når gode venner adopterer hverandres språk :-) Ønsker deg og dine en GOD PÅSKE! Klem fra Aurora

Snart tretti sa...

Haha, jeg liker også å ha det strøkent før vi reiser bort, ser det er flere av oss:)

God tur og kos dere masse!!