Forside

lørdag 17. april 2010

Et lite livstegn

Her er det fullt opp med fiksning av hundre ting! Det har ikke vært mye avslapping og tid til blogging:)

Skoledagen i går gikk så fint, barna oppførte seg eksemplarisk! Det var en fin erfaring å ta med seg. Så er det jo veldig gøy å se hvordan hverdagen i klasserommet til P er! Jeg hadde bakt kake til dem også, litt bestikkelser må jo til ;)

Jeg har vært på Ikea mange ganger denne uken, ca hver dag tror jeg. Men nå er vi snart ferdige!


Vilde klatrer rundt i "rotet" vårt og hun synes det er helt topp


Pernille er min shoppingassistent!

I morgen drar bestemor og bestefar hjem, og PA og jeg har litt smårydding på planen. jeg håper vi kan gå inn i en ny uke med tellekanter i skapene ;) Neste uke er full av hyggelige planer!

Nå skal jeg se ferdig God Kveld, Norge før jeg kryer inn i sengen.

Ingen kommentarer: