Forside

mandag 19. april 2010

God morgen!

Det er formiddag å regne hos nå. Vilde stod like greit opp klokken seks i dag og har vært i full fart siden. Hun fikk henge med PA på morgenfiks mens jeg fikk en liten time ekstra søvn.
Solen ståler og vi har kledd oss for en ny dag! Jeg innser at min garderobe (og KROPP) trenger en oppdatering. I går gikk jeg igjennom alt tøy på boden og jeg har ikke mye vår- sommerklær som passer... Det gikk av seg selv å få normal kropp etter både Pernille og Henrik. Alt er visst annerledes med nummer tre?

Vilde har tonnevis med klær ihvertfall, hun arvet hele sin kusines garderobe da vi var i Kragerø i påsken. Selv med masse nye garderobeskap sliter jeg med å få plassert alt! :)

Jeg ønsker dere en super uke! Håper solen skinner på nesetippen din :)

Ingen kommentarer: