Forside

mandag 26. april 2010

Ny uke

Mandagen har startet! En trøtt mamma og to glade barn hilser god morgen :)

H har nettopp stått opp og er godt uthvilt. V er alltid glad på morgen, uansett kvalitet på nattesøvnen. Lurer på hvem hun har arvet det etter?
H har time på sykehuset idag, så han får "fri" fra barnehagen. Etter sykehusbesøk blir det lunsj på Ikea tror jeg (jeg trenger en garderobestang og tenkte å slå to fluer i en smekk). Så drar vi og møter Mor som vil bli med oss å kjøpe bunad til 17.mai. Det er bare H som trenger ny i år.

Men nå får vi komme oss på badet alle tre og stelle oss for dagen!



Dagens morgenbilder er fra i går ;)

1 kommentar:

Hestia sa...

Så store jentene har blitt :o) Jeg har holdt meg litt borte fra bloggverdenen en stund, men er tilbake for fullt nå. Ble kjempeglad for å se at du har tatt meg med til den nye bloggen din.
Håper dagen din har vært fin

-klem-