Forside

lørdag 3. april 2010

Påskeaften

God påskeaften

Dagene bare flyr fra meg! Jeg vil at disse deilige påskedagene skal vare lenge. I ettermiddag tittet endelig solen frem og P tok med H og V ut litt. FLINK storesøster har vi! Jeg og PA ordnet litt inne. Hos oss har det vært full avslapping og kos i dag. Påskeharen har vært på besøk og lagt egg på verandaen. Til stor glede:) Henrik ble først litt redd da han så lappen haren hadde hengt på døren.

Det er vår andre egg-jakt denne påsken. Den første var på skjærtorsdag hos Bestemor og Bestefar. Hele familien rundt i hagen på eggesanking. Kjempe gøy!
Akkurat nå får jeg ikke lastet opp bilder så jeg får ikke vist dere.

Min tøffe kusine, Lise og venninnen June startet badesesongen i dag! Jeg fant ingen bilder da hun hoppet men her ser dere påskebad i Kragerø. Brr! Vi skulle jo vært der og heiet på dem men det fikk vi ikke til. Vi hørte dem i telefonen i det minste :)
Update: Her er bilde fra ta.no



Håper dere har en strålende påskeaften!

Ingen kommentarer: