Forside

onsdag 19. mai 2010

En smak av SOMMER

Så deilig å endelig kjenne solen varme! Jeg har hatt full innedag på jobben, men i ettermiddag har vi virkelig kost oss på terrassen. Henrik fikk tilogmed bade i baljen ute:)

Det er er faktisk veldig fint å være tilbake på jobb. Jeg kjenner at jeg har savnet det. Det har vært mye å gjøre i dag og da går dagen som en vind. I morgen har jeg min ukentlige fridag, så da skal jeg bare være mamma og husmor. Jeg tror det blir en ganske perfekt hverdag for oss dette her.

Det er superkos å hente Henrik i barnehagen. Jeg løper nesten bort til barnehagen fra t-banen fordi jeg gleder meg sånn til å se han. Vi rusler sakte hjem og leker masse på veien. Også skravler vi hele tiden så klart ;) Hjemme venter vår glade prinsesse og PA. Det er godt å komme hjem også;)

Pernille har vært sammen med sin gode venninne i ettermiddag, det store nå er å se på gutta spille fotball. Min lille fjortis jente! ;) I morgen er hun invitert med venninnen på fisking, hun gleder seg! Jeg må bare si at jeg er så takknemlig for at noen tar henne med på sånne ting som jeg/vi ikke er så gode på. (TAKK Jostein) Morfar liker å fiske, men det er litt for langt å dra for å fiske litt sammen på ettermiddagen (Bamble).

Nå teller vi ned til Kragerø/Bamble-helg! Vi gleder oss til å være sammen med familie i pinsen.

Må denne sommeren bare vare L E N G E ....

2 kommentarer:

June sa...

Hørtes veldig koselig ut! :)
Godt du trives i jobbhverdagen! . Gruer meg til det blir min tur igjen!
Ha en fortsatt fin kveld!:)

Ashi sa...

Jeg forstår at du gruer deg, gjorde det jeg også. Er ganske overrasket over at det ble så positivt å være tilbake i jobb! klem og god kveld/natt ;)