Forside

mandag 3. mai 2010

Fullt opp på en mandag

Min mandag startet med massasjetime! Natt til i dag bød ikke på altfor mye søvn og migrenen kom snikende. Massasje redder meg!
Resten av dagen har gått slag i slag. Vilde og jeg hadde en spontan trilletur med Yvonne og hennes Vilde. Vilde var så glad for å se sin venninne at hun like greit klatret over i vognen hennes;)

I ettermiddag var det både FAU møte på skolen og styremøte i borettslaget. Jeg løp halvveis i FAU møtet for å rekke litt styremøtet. Sånn blir det når møtene faller på samme dag. Det ble informert om hvem lærere som skal ha de forskjellige klassetrinn neste år og jeg er så glad for den læreren P sin klasse får! P vet det ikke enda :)

I morgen har Vilde kontroll på helsestasjonen for 9 måneders kontroll. Hun er straks 10 måneder, men men. Vi har fått oss en hyggelig date for dagen også. Vi går for sol og god kaffe!

Etter flere kvelder på rad med vanskelig legging av V satte jeg hardt mot hardt i kveld. Hun skrek hjerteskjærende, men la seg fint ned og sovnet i sengen sin etter en liten stund. Som alltid håper vi på en god natt søvn. Den jenta våkner altfor lett, bare hun slipper en liten fjert skvetter hun til. Er det mulig!

I dag fikk jeg pakke i posten fra søte Camma, så nå skal jeg har litt hudpleie på badet før jeg kryper inn i sengen! Gleder meg til å prøve Bioelementsproduktene.

Ingen kommentarer: