Forside

torsdag 20. mai 2010

God morgen

Her har vi hatt en lang morgen, lang morgen blir det når alle står gry-tidlig opp:) Vilde har sovnet i vognen. Hun har vært urolig og sovet dårlig i hele natt, så da jeg tok frem vognen og la henne ned sov hun før jeg rakk trille henne ut!

V og jeg skal på en kontroll på sykehuset i dag, jeg tror ikke hun er syk. Vi skal i første omgang bare snakke med en gastrolege (H sin første lege) om dette med refluks. Hun plages fortsatt med litt smågulping når hun ligger og er ofte urolig om natten. Og med H sin historie føler vi at det er greit å få sjekket opp.

Jeg er trøtt som en strømpe her jeg sitter, tror faktisk jeg må lukke øynene litt før jeg steller meg for dagen!

Ønsker dere en strålende, varm torsdag!

1 kommentar:

stine sa...

Håper det gikk fint på kontroll!Ha en super lang-helg.