Forside

mandag 7. juni 2010

En blondins dagbok


JANUARI
Lämnade tillbaka en scarf för att den satt för hårt.
Synd för den var vääääldigt snygg!


FEBRUARI
Blev sparkad från apoteksjobbet, eftersom jag inte kunde trycka
etiketter. Hur fasiken skulle jag kunna det - flaskorna fick ju inte plats i etikettmaskinen!


MARS
Blev riktigt glad idag! Lyckades lägga ett pussel på bara 6 månader, fast
det stod 4-6 år på kartongen.


APRIL
Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst - jävla strömavbrott!


MAJ
Försökte mig på att åka vattenskidor, men kunde inte hitta någon sjö med backe!


JUNI Förlorade en tävling i bröstsim! Fick sedan reda på att de andra
fuskade - de jävlarna använde armarna!


JULI
Blev utelåst från min bil i världens regnstorm. Bilen blev dyngsur
eftersom taket var nedfällt.


AUGUSTI
Kunde inte ringa 112. Det finns ingen 12-knapp på min mobil - livsfarligt ju!!!



SEPTEMBER

Att det ska vara så svårt att skala M&M's!...


OKTOBER
Undra varför det är en massa W:n på M&M-godiset?


NOVEMBER
Bakade en kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg, så jag
fick springa runt till alla grannarna och låna ihop till 12 skålar!


DECEMBER
Gick på disco där man skulle vara över 18!
Tog en jäkla tid att samla ihop 17 personer som ville hänga med! Kul hade vi i alla fall! Paaarty

(jeg syens ikke alltid det er festlig å få mail med vitser, men noen er jo morsomme. Som denne:))

4 kommentarer:

Unknown sa...

Haha utrolig morsom :)

Mariann sa...

Den var utrolig morsom (",)... Takk for invite til videre lesing av bloggen også :). KLEM

June sa...

Hehe, ja den var vittig!:)

Charlotte sa...

Hehehehe... Ler meg ihjel av denne!