Forside

torsdag 10. juni 2010

En herlig fridag

Jeg og Vilde fikk en liten sovemorgen i dag før vi satte kursen mot våre favoritter, Ella og Josefine. Vilde hadde sitt første møte med åpen barnhage, og digget det :)
Etter lek, skravlings og vafler dro vi hjem til Jossan og spiste god lunsj! Vilde og Ella sov søtt ute mens vi nøt å prate uavbrutt!


Hit vil jeg gå flere ganger sier Vilde her :)




fine,fine Ella vår


I love you, gudmor hilser Vilde!



På vei hjem fra jentedate`n plukket vi opp storebror i barnehagen og rakk en snartur hjem før vi skulle tilbake til sommerfest. I barnehagen. Jeg rakk faktisk også å lage en smuldre eple-pai på 45 min! Måtte bære den med meg varm. Det var fullt opp av barn med familier i barnehagen og vi grillet pølser og spiste kake. Veldig koselig! PA og jeg fikk også hilse på tre av de som jobber på Vilde sin kommende avdeling. Alle var så hyggelige. Jeg tror virkelig hun får det toppen der.
H løp rundt å lekte hele tiden. Han hadde knapt tid til å spise. Nå forsøkte jeg å finne et bilde av han her, men det fantes ikke ;)


Mor og Vilde var også på fest:)

Nå er jeg så trøtt at det gjør vondt i øyelokkene! Jeg må bli flinkere til å legge meg i tid på kvelden....

TUSEN takk for i dag!

(oi nå leste jeg kjapt igjennom, for et oppramingsinnlegg! Beklager)

Ingen kommentarer: