Forside

lørdag 12. juni 2010

Lørdag

Det er veldig lett å dra på shopping når det er regnet øser ned må jeg si. Nå var dagens plan innkjøp av bursdagergaver, men likevel. Henrik har spurt om vi kan dra å titte i lekebutikken flere ganger, men det er er jo ikke akkurat det vi prioriterer en solskinnsdag! Jeg og Henrik fikk ihvertfall handlet inn en god del stæsj til bursdagen hans. Nå fyller han ikke før i juli, men vi skal ha barnebursdag før ferien. Det passer bedre før barnehageråret er over enn i starten av et nytt har vi kommet frem til. Og både han og Vilde er fellesferiebarn og da får man jo aldri feiret bursdag på dagen med venner. I år skal han ha selskap med barnehagevennene sine for første gang, og han er veldig spent:)

Pernille dro ut tidlig i formiddag, det var fotballcup her. Hun og Hanna-Marie er sannsynligvis gutter 10 sine mest trofaste heiajenter ;) Det bar rett videre i bowling-bursdag hos klassevenninner i ettermiddag. Så da ble det enda mer shoppingsenter på oss andre i familien. Vi tok like greit middagen i samme slengen.

Mitt lille hode har ikke vært det beste i dag så nå skal jeg legge meg å sove. Satser på at morgendagen blir fylt med sol og ingen migrene.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tips til alle tre mottas med takk :)