Forside

søndag 20. juni 2010

oppsummering av helgen

En lang og deilig helg er plutselig over. Trist, men sant! Jeg har ikke prioritert bloggen i det hele tatt de siste dagene. Mangler nok fortsatt litt blogglyst altså. Men klarer ikke slutte heller:)

I går var vi invitert til venner som hadde lagd til "kafè" for venner og kjente på formiddagen, veldig hyggelig! Vi skulle jo ha midtsommerfest her i borettslaget på kvelden, men med regnevær og tilnærmet minusgrader måtte vi avlyse. Ingen orker sitte ute i sånt vær. Så mye jobb til ingen nytte. Jeg hadde gledet meg til musikk og moro, nå får vi ta en høstfest i stede tror jeg.

I natt var Vildemor dårlig, kastet opp et par ganger. Hun ble plutselig forkjøla så oppkasten kom nok kanskje av slim. Når hun endelig sovnet sov hun seg ganske så frisk igjen. Heldigvis!

I dag hadde ble det en spontan playdate med venner fra barnehage/babysang. To deilige timer i solen med kaffe og boller!






I kveld kom Mor og Farfar på besøk. Middagen ble pølser på grillen og til dessert ble det apple crumble.

Nå sitter jeg med bena i fotbad, på tven har jeg Kronprinsesse bryllupet i reprise (jeg har over 4 timer på get boksen, ja jeg er gal ;) ) Neglene skal files og kanskje lakkes. I morgen blir det Sex and the city2 med jentene på jobben! G L E D E R meg:)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hørtes ut som en avslappende og perfekt kveld;) Jeg var å så på Sex and the city i går, og den var fin og morsom, bør absolutt glede deg:)

Wenche sa...

Apple crumble har jeg sett reklame for på Rema, men har aldri kjøt det... Er det godt?
Klem:)

Wenche sa...

Kjøpt skulle det stå...:)