Forside

torsdag 17. juni 2010

Sånn ellers

På en torsdag har det vært full sommer og masse kos. Jeg har fått ryddet en masse her og der. Litt kjedelig med rydding som ikke er synlig for alle og en hver men. Feks har jeg rensket opp i klærne mine. Det trengtes veldig!

Henrik hadde lyst til å kjøre buss så da tok vi turen til Linderud senteret. Der ble det både lekebutikk-besøk og lunsj før vi måtte dra hjem og gjøre oss klare til bursdag. Hadde en ordentlig feriedag i dag vi:)


Det gjelder å holde seg fast på bussen. OH MY som de sjåførene kjører!




Vildisen fikk seg nye solbriller!

Det er veldig mye som skjer om dagen så det gjorde godt med en rolig formiddag. I morgen er det jobb og m a s s a s j e. Jeg gleder meg mest til massasje skal jeg innrømme. På lørdag er vi invitert bort, i tillegg er det midtsommerfest i borettslaget. Jeg er selvfølgelig "formann" for festen, og har tusen ting å fikse. Vi er egentlig bare to stykker som ordner denne festen, burde vært noen fler. Jeg skjønner ikke helt hvordan vi skal få alt på stell akkurat nå. Men fest blir det uansett.
Og nå må jeg sove ja, klokken går veldig fort mot 23...

Ingen kommentarer: