Forside

lørdag 31. juli 2010

God morgen, lørdag

Det føles som vi har vært på hyttetur i natt. PA og jeg har nemlig sovet på P sitt rom i hennes seng og det er en enkeltseng med en ekstra seng under. Vilde våknet ørten ganger før vi la oss og fortsatte stort sett å sove dårlig i natt. Så da fikk hun ligge ved siden av meg. Det ble trangt og godt ja. Hun er ikke så stor, men vet å ta seg god plass i sengen.

Klokken sju var hun helt våken, blid og glad - klar for en ny dag!


Vellingkos i sofaen. Jeg kan ikke forstå at hun har blitt så stor!

I går bakte jeg opptil flere kaker, men med hver kake var det et eller annet som ikke ble helt perfekt. Feks skilte sjokoladekremen seg, så nå er den litt kornete. Jeg pleier å få til kaker og blir ganske gretten på meg seg selv når det tuller seg til!

Det er vel på tide å lage litt frokost her, før vi gjør ferdig de siste forberedelsene til bursdagen. Klokken 13 banker 25 gjester på her!

Ingen kommentarer: