Forside

onsdag 28. juli 2010

Utrolig lat

Jeg er alene hjemme. Det er faktisk ikke min favoritt, men i kveld er jeg så trøtt og sliten at jeg bare nyter! PA og barna koser seg på hytta med Mor, Farfar og tante Astrid. De kommer hjem i morgen formiddag, og innen den tid skal jeg ha vasket huset. Det er planen. Foreløpig har jeg gjort svært lite! Men som dere vet jobber jeg best under press, så den siste timen før de kommer løper jeg som en vind her vet jeg! Migrenen murrer litt så jeg tenker at hvile er tingen ;)

På jobben er vi ikke mange om dagen og i dag lagde vi til en spontan felleslunsj. Reker, ørret, eggerøre med litt forskjellig tilbehør gjorde susen. Det ble så hyggelig og masse latter etterhvert. Vi planla nemlig underholdning til høstens fest og kom på inn på dansing og 80-talls filmer. Jeg har alltid drømt om å få være Baby og danse siste dansen i Dirty dancing (hvem har ikke det liksom, haha), nå tror jeg tiden er inne. Kan knapt vente, haha. Jeg føler at jeg bør øve litt og gå ned et par ti-kilo først men ;)

Dette er en jo en klassiker dere! NYT:)

Ingen kommentarer: