Forside

fredag 13. august 2010

God morgen, fredag

I går tok jeg helt fra fra mail, blogg og twitter. Det føles godt å gjøre det i blant:)

PA og jeg hadde fri sammen i går, han har jo sin siste ferieuke denne uken. Det var veldig koselig. Han inviterte på lunsj etter meglerbesøk, og vi fikk masse tid til å prate bare vi! Det er en luksus som verdsettes her. Meglerbesøk som gikk bra, bedre enn jeg hadde forventet. Vi skal ikke flytte før om et par år etter planen. Men vi vil vite hvordan vi ligger an + at vi vurderer å flytte lånet til annen bank. Derfor meglerbesøk allerede nå ;)

På ettermiddagen fikk vi besøk av Silje med barna. Det ble enkel middag og fruktsalat. Og selvfølgelig kaffe. Jeg elsker min Nespresso!


Søte Silje og Michelle. Begge barna til Silje går i samme barnehage som våre. Perfekt:)

H lekte og lekte med Kevin i går. For første gang på evigheter sover han lenger enn til klokken 6...

Jeg kjøpte ny veske for bursdagspenger i går, så nå må jeg skynde meg å flytte innhold fra den gamle over i den nye før jeg løper på banen. Ny veske er alltid gøy!

Håper dere får en kjempe fin fredag og TUSEN takk for alle bursdagshilsner på sms, blogg, mail og facebook. Jeg har ikke sett på makan jeg:)

Ingen kommentarer: