Forside

mandag 30. august 2010

Sosiale dager

Vi er veldig sosiale for tiden i denne familien. I går dumpet vi innom Marianne&Co og fikk både kaffe og pannekaker! Det er så sjelden man bare stikker innom "naboen" nå, alt er bestandig planlagt. Litt trist at vi lever i en så stresset verden aynes jeg. Men vi er jo sånn alle sammen.
Vi gikk rett fra gode pannekaker til barne-tv besøk hos Silje og barna. Der ble vi møtt av deilig vaffellukt og barn som var glade for å få besøk. Så koselig! Vel hjemme i går var vi både mette, våte og enormt takknemlige over å ha så fine menneker rudnt oss i nabo-laget!


H i farta på sykkel i går ettermiddag


Mammaen med jentene på tur i går

I dag var det første Lilleputt treff, godt å komme til ferdig middag og fint opplegg for barna. Henrik og Vilde synes vel det var mest stas å løpe rundt, men vi mammaene syens det var helt greit å få skravlet litt om livet ;)

Det hyggeligste er nesten å gå sammen hjem.


Jente-treff i krysset

Monika, Silje og meg med jentene som har vært venninner fra de var noen få uker.

Har`u hørt at? ;)

I morgen er vi bedt på middag hos venner fra H og V sin barnehage, våre glade, sosiale dager fortsetter:)

Jeg er trøtt som en strømpe kjenner jeg, skriver fryktelig usammenhengene her... Får bare skylde på at Vilde var våken et par timer i natt. Blid og glad lå hun å skravlet med meg. Jeg var ikke blid og glad skal sies;)

Ingen kommentarer: