Forside

søndag 26. september 2010

God kveld

Jeg har nok en gang blitt en dårlig blogger! Men tiden går fra meg, sånn er det bare. Jeg klarer ikke helt finne inspirasjon til de helt store temaene for innlegg heller. Bortsett fra det så går jo livet sin gang her hos FAB5 på Skansen:)

Vi er litt forfulgt av sykdom. Nå har Pernille fått brennkopper. Det har blitt legebesøk og innkjøp av diverse ting for å få bort dette. Jeg har så vondt av henne, og håper virkelig det går fort over. I morgen blir det hjemmedag på henne. Og hjemmekontor på PA:)

Nå gleder vi oss veldig til høstferie her. En pause fra hverdagen skal bli så godt. For hver uke som går tenker jeg at nå roer det seg, men det har ikke gjort det. Det gjelder å henge med som best man kan:) Helgen har gått til m y e hjemmekos. I går var H, P og PA på fotballkamp med Onkel Dre & Co. Henrik sovnet like greit.

Mens gjengen var på fotball bakte jeg og Vilde pizza, det var nok høydepunktet for V sin del denen helgen. Se så glad!


I dag var H og jeg på kino å så Knerten. Kjempe fin film!
Da PA og jeg ble kjærester var vi ofte på kino. Det har liksom alltid vært en favoritt. Nå er det lenge siden  vi var på kino samtidig. Det krever litt planlegging å få til rett og slett. Livet er fantastisk som familie, men det er kos å bare være litt kjærester innimellom også. Plutselig har barna flytte hjemmefra og vi sitter i hver vår ende av sofaen og savner dem. Da angrer jeg sikkert på at jeg ønsket meg alenetid med PA, haha

Helgen ble avsluttet med en rask husvask! Godt å starte uken uten 40 tonn sand på gulvet og smuler under bordet!

Håper dere alle har hatt en deilig helg og at alle energilager er fyllt opp!

1 kommentar:

June sa...

Så sjønn!
Håper dere får en fin ny uke!:)