Forside

onsdag 22. september 2010

Hvilken dag er det i dag...

Henrik sier at vi må se på Fantorangen (barne-tv) for å få vite hvilken dag det er. Det er nesten så jeg må følge hans råd, dagene bare flyr fra oss og er fulle av aktiviteter. Uken startet med tre møter for min del, så PA har nærmest vært alenefar. I ettermiddag var det hans tur til å dra ut. Svømming med Pernille. I morgen er vi invitert på middag, alle sammen, det gleder vi oss til!

God morgen-bilde av prinsen
I dag møtte en sliten, litt småpjsuk prinsesse meg da jeg kom for å hente i barnehagen. Hun var varm og slapp. Da vi kom hjem kviknet hun til og lekte til sene kvelden. I morgen får hun en fridag for å komme seg litt. Vi kan alle trenge en dag til å hente oss inn på innimellom!
Jeg har omsider fått medisin og begynner å bli i bedre form, skal si denne forkjølsen har satt seg. Nå går det bare fremover ihvertfall:)

Vi høres plutselig, fineste dere!

Ingen kommentarer: