Forside

torsdag 16. september 2010

Oh happy day

Solen stråler, vaskemaskinen går sin gang, huset er ryddet (ihverfall delvis ;)) og nå blir jeg straks hentet av svigermor. Lunsjdate! Jeg gleder meg, det er en evighet siden vi spiste lunsj sammen.

Barna skal hentes hjem tidlig og i ettermiddag blir det utelek tenkte jeg. Middagen blir pasta med kjøttsaus. Alt er planlagt, innkjøpt og tilrettelagt :) Vi klarer fortsatt å holde oss til gode hverdagsrutiner, jeg er ganske stolt av familieinnsatsen vår for tiden må jeg innrømme!

HAPPY MAMA!
 Jeg føler at jeg har fått tid til mye i dag, både lese bok i sengen og fikset hus. Sånn blir det når jeg våkner uthvilt klokken sju.  I går var jeg nemlig i seng rett over klokka ti!

GLAD TORSDAG - i morgen er det helg :o)

1 kommentar:

Mariann sa...

Hei Ashi. Ser du har åpnet bloggen igjen... fikk plutselig opp alle innlegg på google reader. Er det med vilje eller?
Håper dere får en fab helg :)