Forside

torsdag 30. september 2010

Torsdag!

Mitt mammahjerte fikk en liten brist i dag da jeg leverte i barnehagen. Henrik ble helt ute av seg da jeg skulle gå. Gråt så han hikstet. Aller helst ville jeg ta han med hjem igjen, men det blir også feill. I tillegg var det fotograf i barnehagen i dag, og det synes jeg han må bli med på. Jeg skulle gjerne hatt dem hjemme, både H og V, siden jeg har fri. Nå får de en kort dag og mye av dagen går nok til å ta bilder. Både gruppe, enkelt- og søskenbilde skulle tas. Blir spennende å se resultatet!

Etter levering dro en trist mamma og kjøpte god lunsj og en helgeblomt (motivasjon til å gjøre husarbeid vet dere!). Jeg trøstespiser rett og slett;) 

Lunsj

En vakker hortenisia ble helgesns blomst. 89 kr på Rimi,det kaller jeg et kupp:)

Leiligheten skal ryddes og fikses før barna hentes hjem. De skal hentes tidlig i dag så jeg har ikke mye tid på meg. I kveld venter hyggelig mammatreff hos Kari, jeg gleder meg!

Pernille er på skolen igjen i dag. Brennkoppene er tørre, de ble aldri så store og stygge. Heldigvis. Veldig godt at de er på vei bort. Det har vært noen kjedelig dager for henne dette her. I går ringte hun farmor og fikk oppvarting hele formiddagen av henne. Jeg spurte om hun hadde hatt det fint, fantastisk svarte hun :) P var super flink og ordnet opp selv hele dagen.

Men nå, lunsjpause! Vi høres plutselig :)

Ingen kommentarer: