Forside

lørdag 2. oktober 2010

Frisk luft

Lørdager blir ofte handledag. Det er en av mine dårlige samvittigheter. Å dra barna med i butikker er jo ikke deres favoritt akkurat. Ikke det at jeg tror de tar noen skade av det, det er mer det at jeg heller ville brukt hele helgen til å gjøre hyggelige ting sammen.
Henrik og jeg kjørte Pernille i bowlingbursdag,og da vi benyttet sjansen til å ta en liten kafètur samtidig. Kos! Henrik skal i bursdag til en venn fra barnehagen i morgen så dagens shopping-oppdrag ble bursdagsgave. H blir så sur på meg når jeg sniker meg til å titte i andre butikker enn det vi har avtalt. Da vi gikk innom G-sport sa han høyt og tydelig at nå fikk det holde, jeg hadde valgt mange butikker allerede så nå var lekebutikken neste stopp:)

PA avsluttet dagens shopping med en Ikea tur. Vi var tomme for te-lye, krise ja! Han fikk også kjøpt bordplate og ben til å lage kontorpult av. Vi skal lage til en liten kontorkrok på soverommet. Det gjelder å utnytte hver minste krok når man er 5 i en leilighet på snaue 100 kvm!

Det jeg egentlig skulle blogge var noen bilder var utelek i ettermiddag. Nå skravler jeg meg helt bort som vanlig. Etter alle ærender var gjort og leilighet ryddet gikk H, V og jeg ut i den friske høstluften. Deilig!


Vi love P.O:P klær! Luen til V har på er beste høstluen hun har. Vindtett, som jakken.


Butikk
mammaen
Jeg får vel ringe hjem P som er hos en klassevenninne. PA er igang med middagen. Kylling tandori er dagens rett. Et lite glass rødt skal det også bli. Resten av kvelden går med til lørdagskos og tv-titting!

Ingen kommentarer: