Forside

mandag 25. oktober 2010

Klar for ny uke

Søndagen gikk med til å gå på tre hyggelige besøk og vips så var det mandag igjen!

Jeg gjorde virkelig ikke annet enn å gå fra det ene kakefatet til det andre i går, fantastisk hyggelig om man ser bort i fra litt mageknip ;) Men det er det verdt! Vi startet dagen med kirkebesøk, Henrik fikk 4-års boken. Det er en hyggelig tradisjon synes jeg. Mange kjente dukket opp og boller ble servert. Fra kirken ble vi med Silje &Co hjem på et spontant lekebesøk og vaffelservering.

Etter en rask middag hjemme tok jeg med Vildisen til naboen som hadde invitert på homeparty. Det er ikke min favoritt til vanlig, men veldig hyggelige damer og masse god kake fulgte med her;) Noen julegaver ble innkjøpt!

Ikke nok med alt det så gikk vi videre fra naboen på kaffebesøk til min fine venninne, Marianne. PA kjørte våre store jenter på svømming. H fikk leke med Halvor og Vilde hang med. Og gjett hva, Marianne serverte brownies med is.....  Ingen tvil om at min kakegrense er sprengt for flere uker nå


Et par bilder av prinsessene mine i "vinterlandskap" får bli morgens bilder.

GLAD MANDAG!

Ingen kommentarer: