Forside

fredag 22. oktober 2010

Kong vinter

God morgen og glad fredag!

Så har Kong Vinter kommet, spredd sin makt ved å dekke den vakre høstbakken med et tynt lag hvit snø. Jeg er ikke så glad i snø og vinter, men Henrik sa "ENDELIG" da han tittet ut i dag tidlig.

I dag er det PA som skal være hjemme med Vilde og Henrik. Barnehagen har slått til med to planleggingsdager på rad. Men det går fint, godt for H og V med langhelg. Henrik var i litt dårlig form i går kveld, men sier han er bra nå.

Det er på tide for meg å kle meg til en ny jobbdag. Akkurat nå var det deilig å sitte på kjøkkent med en god kopp latte! Jeg slutter aldri å elske min Nespresso maskin, det er jeg helt sikker på!


Nå skal jeg susse litt på mine kjære før jeg går ut i vinteren. Det er fredag og helg om noen få timer!

Ingen kommentarer: