Forside

torsdag 21. oktober 2010

Trollbyen

Oslo Nye sin oppsetning av Trollbyen morsom, trist, dramatisk og mystisk. Teater er jo rett og slett magsik! I tillegg elsker jeg historier fra Kristiania på 1900-tallet og har lest mye om hvordan det var å bo i Oslo på den tiden. Karsten Alnæs sin roman, Trollbyen har jeg faktisk ikke lest. Men jeg vurderer det sterkt nå.

Jeg er full av energi og vet ikke helt om søvnen kommer med det første. I kveld kjentes det ekstra deilig å få pynte seg litt, drikke et glass vin og bare være Ashi. Snilleste Josefine ga meg muligheten, en spontan date er det som skal til ;) Her hjemme har PA ordnet opp og alle barna sover søtt i sine senger. Vårt ned skal straks bli borte for en stund, jeg skynder meg å legge inn noen få bilder og takke for i dag:)





TAKK for i kveld!

Ingen kommentarer: