Forside

tirsdag 26. oktober 2010

Urettferdig

Vår lille Vildemor bestemte seg for å våkne 04.44 i dag. Når hun våkner grytidlig får hun en flaske velling og sovner søtt igjen. Men det skjedde ikke i dag. Først lå hun å skravlet og tullet en halv time, så ble hun sint og ville opp. Vi tok henne inn i sengen vår, og ca 05.55 sovnet hun. Min vekkerklokke ringer 06.02! Det kjennes faktisk litt urettferdig at hun ligger i min varme seng og sover godt nå, mens jeg i dette øyeblikk tar siste bit av frokosten og skal gjøre meg klar til å løpe ut i kulda.
Jeg er glad hun sovnet, eller så hadde det blitt en lang formiddag for henne. Skulle gjerne sovet en time ekstra jeg og;) Men nå starter dagen hos FAB5!

God morgen hilser en uthvilt Henrik! Han kom nettopp løpende ut fra rommet sitt. Snakk om energi på morgenkvisen:)

Ingen kommentarer: