Forside

tirsdag 12. oktober 2010

Vonde tenner

I går fikk vi telefon fra barnehagen med beskjed om at Vilde ikke var i form. PA rykket ut og hentet hjem en pjusk jente, Mest plaget av en jeksel som kommer opp. Det er en stor klump i munnen hennes. Diarè, snørr og litt feber fulgte med. I dag har jeg vært hjemme med henne, bortsett fra litt rar bæsj er hun i fin form igjen nå. Tannen har roet seg. Nå er det jeg som har fått antydning til vondt i en tann. Må bestille tannlege time asap. Det er absolutt det verste jeg vet. Brekker meg bare tannlegen sier gap opp. Men vonde tenner er verre, så jeg får puste med nesen og komme gjennom det denne gangen også;)

Nå skal jeg ta med migrene-hode mitt og krype under dynen. I morgen venter en lang dag med jobb og dugnad i barnehagen. Best å være i form:)



Takker for i dag med et bilde fra Bamble-skogen. Her vokste jeg opp!

Ingen kommentarer: