Forside

lørdag 16. oktober 2010

Middag og alenetid

I går kveld var det tid for årets styremiddag. Jeg sitter i borettslagstyret her vi bor og var med for første gang i fjor. To av medlemmene er fantastiske gode på å lage mat så jeg gledet meg stort til middagen. Disse middagene er med følge, noe jeg synes er supert. Vi hadde booket barna våre inn hos Mor og Farfar, og Pernille hos sin bestis. Jeg gikk hjem til tomt hus fra jobben i går. Fryktelig rart og uvant.Tomt, men også godt. Det er ikke veldig ofte våre barn er borte. Vilde var på overnatting borte for første gang.

For å gjøre en lang histiore kort, var middagen og selskapt fantastisk.  Jeg holdt ut til halv to, men min kjære mann satt en god stund lenger. Dagen i dag har gått til hvile :) Det er så verdifullt å få være kjærester av og til, være sammen i en annen setting enn bare som mamma og pappa i familen. Vilde og Henrik ble hentet hjem i 15-tiden, og Pernille kom hjem av seg selv litt senere.

Det ble enkel middag og masse kos når alle var vel hjemme. Nå sover de søtt. I morgen har vi hyggelig avtaler med venner, og bursdagselskap til H sin barnehagevenn. I LOVE HELG!

Mitt kamera er alltid med i vesken, men det har ikke blitt noen nye bilder de siste dagene. I morgen skal jeg skjerpe meg.

Glad helg, venner!

Ingen kommentarer: