Forside

torsdag 25. november 2010

Forandringer i stuen

Jeg (og PA faktisk) ønsker oss en helhet i stua vår. Nå har vi bestemt oss for å kjøpe inn et par nye ting. Som TV, vi må være de siste i Norge som fortsatt har en gigantisk klomp-tv. Saken er at det aldri slutter å virke og jeg er litt motstander av å bytte ut noe bare for syns skyld. MEN ærlig talt, nå er nok nok! TVen skal byttes ut veldig snart. Og med ny tv følger tv-benk. Fordi vi har så stor tv har vi måttet ha en solid benk å sette den på. Jeg ønsker meg denne, tror jeg...

Hemnes fra IKEA.

En lenestol står også på innkjøpslisten vår, vi har Karlstad hjørnesofa fra Ikea, men jeg synes ikke tilhørende stol er så fin

Ektrop er min favoritt. Vi hadde ektorp sofaer i den gamle leiligheten. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke tok de med på flyttelasset. Men den gangen ønsket jeg oss hjørnesofa. Og synes det passet best her..


Myk og koselig!

Vi skal endre litt på åpningen inn til kjøkkenet også sånn at vi får plass til stort spisebord. Snekkeren er bare litt opptatt. Det siste jeg hørte var at han trodde han skulle rekke det før jul. For vår del skal vi nok klare å vente litt til altså.

Nå gleder jeg meg til å komme igang med stue-fiksing!

Ingen kommentarer: