Forside

lørdag 18. desember 2010

Hviledag

Etter en hektisk uke trenger vi en hviledag kan jeg merke. Det får ikke hjelpe at det er midt i julestria. Vi er heldigvis ganske klare til jul. Ute er det virvelsnø også, altså ikke veldig fristende å gå ut..

I dag jeg har tenkt å pusle litt her hjemme med rydding og julegaveinnpakking. PA får ta seg en tur til posten med årets julekort. Litt sent ute, men det går bra tror jeg.
Egentlig burde jeg tatt en skikkelig opprensking på barnas rom. Både klær og leker trenger en gjennomgang. Vilde har sikkert bare 40 % klær som passer i skapet sitt nå. Pernille har altfor mye dill og er helt fortvilet hver gang hun skal rydde. Nå sier hun at hun ikke ønsker seg annet enn en bodylotion til jul. Egentlig burde vi gitt julegavene til noen som virkelig trengte dem, det er altfor mange barn som lider i verden. Jeg får vondt i hjerte og skammer meg når jeg tenker på hvor godt vi har det og hvilke luksusproblemer vi bruker tid på!




 Her er Vilde sitt bidra til julepynten hos oss, tre mus i en rød kjele. Jeg synes jenta var flink ;)

Håper dere får en fin lørdag!

Ingen kommentarer: