Forside

onsdag 5. januar 2011

Salg

Det er ikke snakk om å tenke på miljøet når butikkenes salgsaviser skal ut skjønner jeg! De siste dagene har postkassen nærmest sprengt av all reklamen. Jeg tenker stadig at jeg skal sette på klistrelapp med NEI TAKK til reklame, men hva hjelper egentlig det i forholdt til miljøet? De lager vel ikke en mindre avis om jeg har takket nei.Om 50 000 takker nei så vurderer de kanskje å redusere antall eksemplarer... Jeg har mer sansen for reklame på mail, visst er det irriterende med søppelpost, men det er veldig enkelt å trykke på "slett" når man ikke gidder lese den.


En ting skal vi faktisk kjøpe på salg (eller usikker på om den er på salg jeg) og det er seng til Prinsen. Han trenger litt forandringer på rommet sitt, og nå ønsker han og vi en sånn seng:

Buddy halvhøy seng fra Skeidar. Eventuelt Hovden junior fra Møbelringen. Den har sklie og det synes H var litt kult. Jeg derimot er usikker på hvor nødvendig en sklie på sengen er...

Nå må jeg vekke lille Vildisen, hun har sovet over 12 timer i natt! Fikk sin velling rundt halv fem selvfølgelig, men det er helt greit! PA og H blir hjemme i dag. Begge gutta er pjuskesyke, stakkars.

GLAD ONSDAG!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Joda, alt hjelper, så jeg synes absolutt du skal sette en sånn lapp på postkassen. Her jeg bor har mange naboer satt på sånn lapp etter at jeg fikk min. Uansett sparer du miljøet ved at ikke du tar imot all søppelreklamen. Og i tillegg er du et ekstra godt forbilde for barna dine :-)

Hilsen miljøfreak

Ashi sa...

Sant det! Jeg skal sette på en lapp:)

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Hej fine! Ja till lapp. Nej till seng =) Nejdå!

Men jag var sååå sugen på en sån til Elian siden Vilma har en slik. VELDIG fint. Men både C och J sa att de hatt massa bekymringer med hvordan hun sover og har det og hon går ej ur den selv... De sa att den er fin men de ville ikke kjöpt den igen så jag tror jag hör på det. Men det kanske är den perfekta sengen for dere, bara ett litet tips i all välmening.

Love you! PUSS

Ashi sa...

Jeg ser det, men H står ikke opp av sengen på natten. Og ellers er han så pass stødig at jeg tror det skal gå bra. Min niese har en sånn og der fungerer det veldig fint. Sikkert mange forskjellige erfaringer :)
Puss