Forside

tirsdag 4. januar 2011

Om å lade batterier

PA og jeg har bestilt tur til London. Vår favoritt by! Snille besteforeldere stiller opp og passer våre tre engler fra 11 til 14 mars. Vi er heldige! Henrik fant tilfeldigvis et kart over London i formiddag og da måtte han studere det ganske nøye :) Spørsmålene kommer tett fra denne gutten for tiden....

Henrik: Er London rød, mamma?
Mamma: Mener du bussene, de er røde.
Henrik: Ja de mente jeg.
(ikke alltid jeg klarer gjette hva han mener med alle spørsmålene sine)
Mamma: Pappa og jeg skal til London snart, husker du jeg fortalte det?
Henrik: Ja, jeg husker det. Hva skal dere gjøre der?
Mamma. Vi skal lade mamma og pappa batteriene
Henrik: Går dere også på batteri?
Det er vi og lekene til Henrik, jeg fikk poengtert at våre batteri må lades, de kan ikke byttes ut ; )

Jeg kjenner allerede veldig på savne-barna-våre-følelsen, samtidig som jeg gleder meg til å få alenetid med PA. Ha tid til å prate sammen, sove en hel natt i strekk, spise god mat, shoppe... jo vi er verdt det og det er verdt å glede seg til :)

PS: Henrik pleier ikke sitte PÅ bordet til vanlig altså:)

Ingen kommentarer: