Forside

tirsdag 4. januar 2011

Typisk

Min kjære prins fikk viljen sin og vi lagde muffins til lunsj. Det fantes ikke mere skinke her, men en halv pose frosne jordbær fant jeg. Og det er merket med grønt nøkkelhull - sunnere alternativ ;) Så da ble det grove muffins med jordbær til lunsj. H synes deigen var sååå god, men da de var ferdig stekt og lagt på fat kom han på at han ikke like dem. Typisk han. Jeg "tvang" han til å ta en bit, men han stod på sitt. De var ikke gode. Gjett hvem som spise 4 stykker da.... mammaen som har begynt et nytt og bedre liv. Blæ!

De var gode altså. Bare ikke så søte, jeg hadde veeeeldig lite sukker i røra.

Det lille, søte fatet er nok et funn fra min favoritt bruktbutikk i Kragerø. Team Albania.
Jeg har fått helt dilla på fat! Og helst med stett:)

men NÅ må jeg komme meg i dusjen og prøve å få noe fornuftig ut av denne hjemmedagen.

1 kommentar:

Snart tretti sa...

Haha, typisk! Men så koselig å bake sammen da, det er noe jeg virkelig gleder meg til å gjøre med Erika. Håper bare hun kommer til å syns at det er gøy da..

Ja, hjemmedager kan jo være koselig, om man ikke lar seg stresse...

Fant meg innesko - og ja kjører din tankegang, bruker de inne på kontoret frem til gatene er bare (åååh, lengter!) og da kan jeg bruke de hele tiden:)

God bedring til Henrik!