Forside

mandag 7. februar 2011

Oi så fort helgen gikk

Plustelig var det mandag og ny uke. Vi starter uken med planleggingsdag i barnehagen. Besteforeldre er fortsatt på besøk for å være barnevakter. PA og jeg har fryktelig mye fravær på grunn av syke barn i år så det er godt å ha noen som kan steppe inn og ta seg av dem på plandagen denne gangen.

Vilde starter uken med en hel natt sammenhengende søvn. Det er en evighet siden hun har sovet så godt. Må dette være starten på en god søvnperiode :)

Helgen gikk så altfor fort! Masse kos og hygge med besøk. Frisk luft og burdag fikk vi også med oss. Jeg vet ikke om jeg er helt klar for hverdager akkurat nå :) Litt planer er det som alltid denne uken også.



Litt mer skøyting vil vi få til denne uken. Det er så gøy! Jeg fikk "låne" skøytene min av P en kort stund tilogmed. Vi må absolut ut å kjøpe et par til. Kan jo ikke ha det sånn at vi må holde på å dele!

I dag begynner jeg en time tidligere, så det er best å komme seg ut i vinteren!

God mandag!

Ingen kommentarer: