Forside

søndag 13. februar 2011

Status

Henrik har vært på røntgen og ultralyd, vi har snakket med en håndfull leger, fått rom på barneavdelingen og nå fylles han opp med væske. Det er ikke så mye nytt. Vi venter på avklaring om han skal starte med antibiotika. Vente er virkelig stikkordet i dag. Jeg får med meg det meste på tv, mens H ligger og halvsover. Luksusfellen er et program jeg vanligvis styrer unna, jeg blir pinlig berørt av hvor tankeløse noen kan være. I dag fikk jeg virkelig vondt i hjertet, tenk å ydmyke seg selv så grusomt på tv. Så dere det? Gosh! Tusen takk for alle fine hilsner fra dere! Klem fra oss og god natt

3 kommentarer:

Camulen sa...

Godt han er i trygge hender. Håper dere får sove godt i natt! Tenker på dere! Klem

Snart tretti sa...

Stakkars liten, håper han blir frisk fort! Tenker på dere!

klem

marte sa...

åh. Masse god bedring til skjønne Henrik <3 Håper han blir fort bedre
klem til dere :)