Forside

onsdag 9. februar 2011

Stoff og stil

I morgen åpner Stoff og Stil butikk i Oslo. Det var jammen på tide må jeg si! :) Nå blir det plustselig veldig enkelt å få tak i fine stoffer som ikke koster for mye i denne byen også. Jeg har alltid hatt en fasinasjon for søm, men aldri blitt veldig flink til å sy. Det er på tide å ta tak i denne interessen. Jeg ser vel for meg at jeg bør starte med litt puter og duker...
Så kanskje jeg blir så god etterhvert at jeg kan klare å sy klær?
Kanskje ikke så avansert men ;)

Ved første anledning skal jeg ta turen til Stoff og stil for å shoppe litt! Gleder meg :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Å heldige deg!!! jeg må helt inn til Drammen jeg, og det blir jo da en dagstur for meg det... i slike stunder blir jo og IKEA turer bestemt :o) så det må planlegges med lommeboken i god til i forveien :o)

Og du, jeg klarer litt å sy kjoler og bukser.... DA kommer du til å klare det og!!!!
:o)
Men ellers er jeg og glad i å sy duker og puter, det er liksom enklest :o)

Men gleder meg til å se hva du kommer med!!!!


ha en fiiiiiin dag

Klem fra Merethe